ایمن درمانی
نوشته شده توسط : rshaole

ایمن درمانیعلت بیماری کلیوی این واقعیت است که sistemoa ایمنی ذاتی بدن آسیب دیده سیستم ایمنی بدن در حالت آماده به کار روشن است، به طوری که sistemepoyavlyaetsya خود پاسخ التهابی سیستم ایمنی بدن، که منجر به انواع آسیب به اندام و بافت است، بنابراین تمام انواع بیماری های وجود دارد . بر این اساس، درمان خلاقانه از درمان ایمنی بدن یافت شده است. پس چه ایمونوتراپی است؟

سلول های بنیادی به سرعت سرکوب ایمنی بدن واکنش التهابی در مدت زمان کوتاه می تواند هدف از درمان دست یابد. این به طور عمده دارای شش مرحله، تشخیص ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، مقررات ایمنی، دفاع ایمنی بدن. هر مرحله دارای اثر درمانی خود را دارد.

1. تشخیص ایمنی: درک کامل از وضعیت بیمار و عناصر naytivrednye آسیب کلیوی، و می دانیم که محل رسوب کمپلکسهای ایمنی.

2. ترخیص کالا از گمرک ایمنی: از طریق استفاده از فن آوری یکپارچه تصفیه خون به پاک کردن کمپلکسهای ایمنی خاص خون انسان و سایر سلولهای ایمنی سمی است.

3. ایمنی مسدود کردن: نیاز به آزمایش منظم و تشخیص پاسخ ایمنی کلیوی بیمار برای اطمینان از صحت مسدود ایمنی.

4. تحمل ایمنی: تحمل ایمنی تنها یک اقدام انتقالی، و درمان یین است. Stojko سرکوب رادیکال پاسخ ایمنی، چرا که منطقه کلیه سازمان ها و مجتمع های ایمنی همزیستی داشته باشند.

5. حفاظت ایمنی: این ماده است در روند درمان ایمنی بدن، همه به معنی حفاظت از بافت کلیه آسیب دیده و سلول های ذاتی، مواد مخدر و بیولوژیکی کمک podocytes و سلول های mesangial به تدریج ترمیم شد برای بازگرداندن سیستم ایمنی ذاتی انسان است.

بیماری های قابل درمان سلول های بنیادی

علاوه بر درمان بیماری های کلیوی مانند نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه، همچنین می تواند برای درمان ادم حاد ریوی، افزایش پتاسیم، سمیت حاد، الکترولیت شدید و تعادل اسید و باز، انسفالوپاتی کبدی، سیروز کبدی، و غیره استفاده می شود . اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: ایمن درمانی,تشخیص ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: